2019-nov-25

Black Weekend Deals 2019 – 20 % onlinerabatt på mySortimo.se

Som en del av Black Weekend Deals 2019, får Sortimo AB’s onlinekunder 20 procent rabatt på mySortimo från 29:e November till 1:a December 2019.

Under Black Weekend 2019 får Sortimo’s kunder en förmånlig onlinerabatt på mySortimo-platformen. Utöver onlinepriset, som är rabatterat sedan innan, ger nu den ledande bilinredningstillverkaren sina kunder 20 procent rabatt på hela produkt- och serviceutbudet på mySortimo.se.

mySortimo kan hantverkare, servicetekniker och fleetkunder hitta olika valmöjligheter för en enklare och mer produktiv arbetsdag. Oavsett om det är en bilinredning, en bildekal eller en individuell arbetsplatsorganisering – dygnet runt och med en kontaktpunkt, ger plattformen all sorters hantverkare i alla yrkesgrupper möjligheten att designa sin transportbil enligt deras industrispecifika önskemål. Detta gör att transportbilen blir den perfekt organiserade rullande verkstaden, som inte bara ökar produktiviteten utan även garanterar ett professionellt intryck på kunden.

*Gäller endast under perioden 29/11 2019 till 01/12 2019. Rabatten gäller endast mySortimo.se.

icon_balken-pressedownloads Download-Center
197 KB