Välkommen till Sortimos pressportal

Här hittar du aktuella nyheter och pressinformation från Sortimo AB.

08.05.2019
Idag är det viktigt att tänka på hur man interagerar med sina kunder. Det gäller inte längre bara att göra ett bra jobb, utan god kundservice och nära kundkontakt spelar minst lika stor roll för företagets framgång. Därför har Sortimo nu åkt ut på turné för att träffa så många kunder som möjligt, svara på deras frågor och hjälpa dem att hitta rätt lösning till just deras servicebil.
Katarina Thorin
Marketing Manager Skandinavien
kthorin@sortimo.se

08.05.2019
Praktiska lösningar i fokus på landstäckande fordonsinredningsturné
28.03.2019
En trygg plattform i e-handelns vimmel
Sveriges e-handel ökar stadigt inom flertalet kategorier enligt PostNords rapport E-Barometern. Under 2018 landade den totala omsättningen av e-handeln i Sverige på 77 miljarder kronor, med en tillväxt på 15%.
29.01.2019
Sortimo förvandlar din servicebil till den perfekta reklamskylten

En hantverkare är ofta på språng och lägger mycket tid på att köra mellan olika jobb. Det kan därför vara svårt att hitta tid till att utveckla sin marknadsföringsstrategi för att kunna nå ut till nya kunder och öka sin omsättning. Därför har Sortimo utvecklat mySortimo graphics, en tjänst som erbjuder servicebilsägare möjligheten att själva designa sin fordonsdekor och förvandla sitt företagsfordon till den perfekta reklamskylten.

12.10.2018
Smart och snygg platsoptimering till din pickup

Med en robust designad Hardtop från Sortimo kan du uppgradera last­flaket på din pickup till ett vanligt last­utrymme. Det ger dig fria tyglar att ut­nyttja utrymmet som det pas­sar dig bäst – oav­sett om du använ­der bilen privat eller professio­nellt.